Úprava interiéru
Naša práca sa nekončí sprostredkovaním prenájmu alebo predaja, nakoľko vieme naším klientom zabezpečiť aj prispôsobenie priestoru ich požiadavkám respektíve predstavám, čím preberáme za zákazníka kompletnú agendu týkajúcu sa koordinácie implementovania týchto úprav.
Obzvlášť je táto téma dôležitá pri úprave kancelárskych priestorov pri ktorej zohráva dôležitú úlohu správne rozloženie pracovných zón, intenzita prírodného svetla, správny výber kancelárskeho nábytku a doplnkov a množstvo ďalších veľmi dôležitých faktorov, ktoré majú významný vplyv na celkovú pohodu zamestnancov, ktorá sa potom významnou mierou podieľa na ich pracovnom výkone.
Každá úprava priestoru musí byť už od začiatku správne riadená, aby výsledný efekt naplnil predstavy klienta nielen z pohľadu vizuálneho alebo pocitového, ale aj z pohľadu legislatívneho a každý takýto projekt by mal obsahovať minimálne nižšie uvedené míľniky:
- Návrh vizualizácie priestoru
- Spracovanie celkového projektu vrátane projektu pre elektrickú a vodnú infraštruktúru
- Návrh svetlo technického riešenia
- Návrh, vyber, dodanie a inštalácia kancelárskeho mobiliáru ako sú stoly stoličky, nábytok, koberce, doplnky atd…,
- Vyber, dodanie a montáž svietidiel
- Realizácia stavebných a maliarskych prac vrátane sklenených priečok, vzduchotechniky, klimatizačných jednotiek,… atd